Jesteśmy liderem w dziedzinie innowacji

Nie tylko podążamy za trendami, ale sami je wyznaczamy.

Aktualności

W jubileuszowej edycji Konkursu POS STARS na najlepsze displaye, zaszczytną Nagrodę Główną zdobył nasz Ballantine’s Wild Glorifier. Projekt ten, wyróżniający i promujący produkt, skutecznie zalewitował w głowach Jurorów. Tak jak wisienki, które lewitowały wokół butelki prezentowanej na podświetlanym, obrotowym podium.

GLORIFIER to nasz wzór zastrzeżony - zagrał pierwsze skrzypce już w niejednej kampanii.

Specjalne wyróżnienie zdobył również nasz Pepsi X-mas Shop-in-Shop. Cały design zrobił na Jurorach wrażenie, ale doceniono też perfekcyjne wykonanie, w tym druk i montaż.

Cieszymy się, że możemy wspierać naszych klientów poprzez kreatywne projekty podkreślające wyjątkowość ich produktów i brandów.
Jasno i wyraźnie zajaśniał Rockstar na wyspach Shop In Shop

Niezwykła, kreatywna kampania skierowana do fanów gamingu, w której siły połączyły dwie światowe marki Rock Star energy drink oraz Xbox.

Efektem było stworzenie kolekcjonerskiej edycji napoju, inspirowanej nadchodzącą grą. Zakup 1 puszki Rockstar z limitowanej edycji stanowi przepustkę do wzięcia udziału w konkursie z ekskluzywnymi nagrodami.

Kampania połączyła wiele składowych, w tym nasze instalacje POSM między innymi shop-in-shopy, charakteryzujące się efektowną formą, ciekawą konstrukcją, wysokiej jakości drukiem.

Potencjał wysp, jako narzędzia maksymalizacji sprzedaży, został w pełni wykorzystany.
W Auchan Retail Polska po raz kolejny podbiliśmy podniebienia klientów! I to kilkukrotnie, bo akcję promocyjną dla Eti przeprowadziliśmy w różnym czasie. Wykorzystaliśmy do tego jeden z naszych flagowych nośników Mobile Promo Power!

Degustacje lubimy bardzo, a klienci naszych klientów jeszcze bardziej. Takie promocje pobudzają zmysł smaku, wzroku, węchu, dotyku, a kiedy mamy do czynienia z wysokiej jakości produktem, jakim są ciasteczka Dare ochodzi wówczas do prawdziwej eksplozji doznań

Dodajmy do tego dobry nośnik, profesjonalne hostessy i mamy sukces!
Buon appetito! W POS Media lubimy włoskie smaki i dziś wypróbowaliśmy produkty Barilla Group. To marka, dla której już po raz kolejny przeprowazdiliśmy kampanię reklamową z wykorzystaniem materiałów POS. Umiejscowiony na półce na wysokości wzroku Shelf Stopper pobudzi niejeden zmysł. Przede wszystkim jednak stanowi swojego rodzaju „call to action”, kiedy oczekujemy od odbiorcy komunikatu reakcji i akcji. Tak jak każde danie z sosem jest wyjątkowe, tak nasi projektanci w POS Media Poland również tworzą limitowane serie POSM, indywidualnie pod każdego klienta. .

Sprawdź jaką mamy koncepcję na promocję Twojego produktu