GRUPA POS MEDIA

NASZA MISJA

Naszą misją jest pomaganie naszym klientom w zwiększaniu sprzedaży ich produktów. Dążymy do tego poprzez oferowanie kompleksowych rozwiązań w zakresie produktów i usług detalicznych, które mają wpływ na zachowania klientów.

FIRMA

POS Media jest europejskim liderem na rynku mediów in-store, świadczącym szeroki zakres usług i oferującym narzędzia reklamowe w punktach sprzedaży, działającym w sześciu krajach Europy Środkowej, z powiązanymi biurami w dwóch dodatkowych krajach Europy Zachodniej.

W 2018 roku POS Media obchodziła 20. rocznicę istnienia, a także nawiązała strategiczną współpracę z liderem mediów in-store na rynkach Azjatyckich, firmą Omni Marketing Global, co pozwoliło POS Media rozpocząć działalność w 24 krajach na całym świecie.

Jesteśmy preferowanym partnerem dla takich detalistów jak Ahold, Carrefour, Metro, SPAR, Tesco, Lenta, Magnit dzięki naszemu udokumentowanemu doświadczeniu w zakresie maksymalizacji przychodów, redukcji kosztów oraz kontroli przestrzeni handlowej.  Koncetrujemy nasze działania wokół wsparcia decyzji zakupowych w handlu tradycyjnym i nowoczesnym. Reprezentujemy takie czołowe marki światowe jak Unilever, P&G, Coca-Cola, Nestlé, Mondelez, Heineken i wiele innych.

HISTORIA POS MEDIA

POS Media została założona w 1998 roku jako IMIGe Czech Republic, z celem powielenia udanych koncepcji w całej Europie. Skupiając się przede wszystkim na reklamie w punktach sprzedaży, firma szybko rozszerzyła swoją działalność na Węgry, Słowację i Polskę. Firma z siedzibą w Pradze zmieniła markę na POS Media Europe i otworzyła biura w Holandii, Niemczech, na Ukrainie i w Rosji. W 2018 roku POS Media podpisała partnerstwo strategiczne z Omni Marketing Global.

GDZIE JESTEŚMY